نامه عاشقانه
نوشته شده توسط : eli

عشق که هرچیزی را می جوید

اما فقط راز خودش را افشاء می کند.

عشق نیست

بلکه تور کهنه ای است که

فقط چیز بی ثمر و غیر قابل استفاده ای را گرفته است.

عشق چیزی نمی بخشد مگر خودش را

و چیزی نمی ستاند مگر از خودش

عشق نه تصرف می کند

و نه تصرف می شود


احساسات حاصل از زندگی ما در تنهایی و عشق

به همان اندازه برای مان ساده است که جزر و مد برای دریاست.





:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
alireza در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلام خوبی؟؟؟

وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سربزنی

/weblog/file/img/m.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
سلام عزیز
روز بخیر
می خوای سوپرایز بشی؟بهم حتما سر بزن
درود بر عشق

/weblog/file/img/m.jpg
aliiiiiiiiiiii در تاریخ : 1389/11/16/6 - - گفته است :
سلام.

منتظرت ميمونم. به منم سر بزن

/weblog/file/img/m.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
سپاسگزارم دوست عزیز

/weblog/file/img/m.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :

سلام عزیز
تو وبت خیلی جمله های قشنگی هست
من می خوام جمله های زیبا رو سلکت و
تو وبم بذارم
می خوام بپرسم که موردی نداره که
جمله های زیبای تو رو هم تو وبمم بیارم
اگه خوستی ببینی کجا این مطالب رو تو وبم درج کردم تو قسمت ورود اعضا ثبت
نام کن.
درود بر عشق

/weblog/file/img/m.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/11/13/3 - - گفته است :

سپاس گزارم


/weblog/file/img/m.jpg
Rahgozare_tanha در تاریخ : 1389/11/13/3 - - گفته است :

خیلی قشنگ بود گلم.

مرسی گلم که لینکم کردی منم تو رو لینک کردم


/weblog/file/img/m.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
سلام دوباره

عزیزم من تو رو لینک کردم ولی لینک من رو که می خوام تو وبت ثبت کنم ثبت نمی شه.

می تونی خودت از طریق مدریت وبت لینکم کنی؟

ممنونموفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
سلام
دوست عزیز وبلاگت زیباست.احسنت بر دل مهربونت

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
سلام دوست خوبم
لذت وبلاگ نویسی را با جهان 01 تجربه کنید
از امکانات جهان 01 تعجب خواهید کرد !!
هم اکنون وبلاگ حرفه ای خود را ثبت کنید
http://W01.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: